Honlapkészítés - Webáruházak

Nyisson saját áruházat a weben


A webáruház napjaink egyik legelterjedtebb értékesítési csatornája. Az egyre növekvő internetes penetrációt meglovagolva biztos bevételi forrást nyújthat olyan esetekben, ha valaki ki szeretné magát próbálni a virtuális világban is.

Egyik legtöbb ráfordítást igénylő weboldal típus.

Folyamatos kontroll, akciók kezelése, rendelések leszállítása, reklamációk fogadása, ezek mind hozzá tartoznak egy web shopot üzemeltető mindennapi teendői közé. Persze a munkának vannak szépségei is, lényegében az ágyunkból fekve is végezhetjük, amikor csak akarjuk.

Figyelembe kell vennünk egy web shop kialakításánál, hogy mivel akár bárki nyithat újat az interneten így hatalmas a konkurencia jelenléte, ha nem valamilyen különleges terméket szeretnénk értékesíteni. Ahhoz, hogy egy frissen induló oldallal fel tudjuk venni a versenyt a már meglévőekkel szemben rengeteg ráfordítás szükségeltetik. A termékpaletta kiválasztása, árak meghatározása, marketing mind olyan üzletkritikus lépések, melyeknél elég egy kis hiba és oldalunk máris a "rég elfeledettek" táborába kerül.

Ezt elkerülendő nagy gondossággal válasszuk ki, hogy mit és milyen áron tudunk vendégeinknek kínálni. Fontos a körítés is, mivel az első benyomás mély nyomot hagy abban a látogatóban, aki először téved oldalunkra. Mikor valaki megérkezik, hangsúlyozzuk ki minél jobban termékeinket képek segítségével, keltsük fel benn a vásárlási szándékot akcióink közreműködésével.

Sok olyan segítség van egy web shop üzemeltetésénél, melyek könnyíthetik, vagy éppen hatékonyabbé tehetik munkánkat.

Meglévő raktárkezelő program használata
A termékpalettánk innen mutatkozik meg, automatikusan kezeli a darabszámok, árakat a meglévő rendszer, a web shop csupán ennek a megnyújtása. A rendelések ide futnak be, itt történik a foglalás, további rendelések leadása, a logisztika

Statisztikai rendszerek
Megtudhatjuk, hogy mely termékeinket mely korosztály kedveli jobban, sőt még olyan komplex kimutatásokra is van melyek azok a termékek melyek a több profitot termelnek, hosszú illetve rövidtávon egyaránt. Akciók pozicionálásánál ezek az információk kulcsfontosságúak lehetnek.

Termékajánlók
Szintén statisztikai alapokon nyugvó modul mely egy adott termékhez rendel hozzá továbbiakat a már megtörtént vásárlások alapján Kifejezetten hatékony tud lenni olyan termékek esetén melye különválaszthatatlanok. Gondoljunk csak a pizza és a ketchup esetére...

Több termék - sikeresebb webáruház

Ha valaki webáruházat szeretne, mindenképpen kell, hogy legyen valamilyen termék, amit gyakorlatilag tud árulni az interneten. Azért kell kihangsúlyozni, hogy gyakorlatilag, mert most nem csupán vevőszerzésről van szó, nem csupán reklámról, hiszen az ügyfél megrendeli a terméket a honlapról. Ez a legkomolyabb internetes megjelenések egyike, nagyon összetett, és rengeteg munka van mindig mögötte. Viszont ezt a sok munkát meghálálja a konkrét, nyomonkövethető profit, a honlap látogatóinak visszajelzése, és egyáltalán az a fajta pörgés, ami jellemzője egy jól elkészített, jól menedzselt webáruháznak.


Kiknek ajánljuk?


  • Olyan vállalkozásoknak, akik termékeiket el tudják képzelni az interneten.
  • Akik nem félnek a webáruházzal járó sok munkától.

  • Ez csapatmunka, mindenképpen együtt kell dolgozni sok embernek.
 
Honlapkészítés
 
Lépjen kapcsolatba velünk

Név:

E-mail cím:

Telefon:

Üzenet:

Ellenőrző kód:

Ellenőrző kód

 
Bejelentkezés
 
 
 

© blueportal.hu

xhtml xhtml