Honlapkészítés - Szolgáltatások értékesítése az interneten

Az igazi mélyvíz. Hatalmas verseny minden területen, csillagászati hirdetési díjak jellemzik. De kezdjük az elején. Mit nevezünk jelen esetben szolgáltatásnak?
Minden olyan tevékenységet, amihez vagy személyes vagy céges közbenjárás kell. Tehát, nem csak postára adjuk és letudva a megrendelés, hanem szükséges kimennünk az ügyfélhez, vagy éppenséggel neki hozzánk és utána kezdődhet a munka.

Napjainkban egyre elterjedtebb mindenfajta szolgáltatás értékesítése az interneten. Kezdve a nyílászárók szigetelésén keresztül a teljes helyszíni számítógép szervizig.

Mindegyik szolgáltatás lényege, és a hosszú távú megélhetés kulcsa a kölcsönös szimpátia és azért nehéz dió ezeket az értékeket továbbítani, mert az internetet sokan személytelennek tartják és részben igazuk is van.

Ebben a menüpontban inkább ajánlások szerepelnek arra vonatkozólag, hogyan tudjuk a saját cégünkről minél több és relevánsabb információt továbbítani, hogyan tudjuk elérni, hogy a látogatók nálunk rendeljenek.

Több oldalról megközelíthetjük a problémát:

  • Az egyik, hogy beszállunk az árversenybe. Sokan úgy böngészik ezen oldalakat, hogy csak a legolcsóbb szolgáltatást adó oldalakat jegyzik, meg és azokkal veszik fel a kapcsolatot.

    Ezzel több baj is van.
    Mivel az internetet interaktív így ezért konkurenciáink is láthatják, milyen árakkal dolgozunk, és nagyon gyorsan tudnak Ők is váltani. Ezért mi további csökkentésre szorulunk és így tovább..

    Ez abszolút nem kifizetődő. Amíg egy ilyen lépés a való világban lezajlik, hónapok telnek el, interneten pedig egy nap alatt több ütésváltás is történhet. Arról nem is beszélve, hogy hosszútávon komoly befolyással lehet megítélésünkre a meglévő ügyfelek körében, negatív hatással lehet az elvégzett munka minőségére, mivel a csökkentett árat is ki kell kalkulálni.

    Aki ebbe vágja fejszéjét, készüljön fel arra, hogy napi szinten figyelni kell a konkurencia lépéseit és mindig kész kell legyen váltani, ha a helyzet úgy kívánja!
     
  • Sokkal kifizetődőbb az, hogy egy olyan honlappal próbálunk meg sikereket elérni, ami inkább megpróbálja az adott cég értékeit közvetíteni. Bemutatja, kik dolgoznak a háttérben, bemutatja az eddigi referenciákat, megmutatja azt, hogy kompromisszumokra képes a cég, leírja, hogy miért érdemes az adott céget választani.

    Természetesen ez ilyen oldalakat elkészíteni sokkal nehezebb. Olyan tényezőket is a javunkra kell fordítani, mint a színvilág, oldalstruktúra, elrendezés.

    Mutassuk meg, hogy a cégünk pörög, él, folyamatosan tájékoztassuk olvasóinkat a hírekről, még akkor is, ha nem kifejezetten hírportált üzemeltetünk. Hiszen ha most a házépítést vesszük alapul, ott, míg egy megrendelő kiválasztja az összes kivitelezőt, sok idő eltelhet és nagy előremozdító erő lehet az, ha valamelyik oldalra visszatérve látja, hogy történt változás, és főleg ha előrelépés.

Vigyázzunk mindig arra, képre, amit ki próbálunk alakítani interneten. Soha ne tegyünk olyan kijelentéseket, amik homlokegyenest ellenkeznek a honlapunk profiljától. Ezeket a logikai bukfenceket feloldani később sokkal nehezebb, mint alkalomadtán kicsit odafigyelni rájuk.


csak azért ne tegyünk fel új információt, hogy "legyen fent valami"


Mindig legyen tervünk a továbbfejlődésre.
Nem szükséges rövid határidőket kidolgoznunk, lehetnek ezek a fejlesztések akár több éves intervallumok is, de mindig legyen egy irány!


Tudjuk, mit akarunk elérni!


Rengeteg lehetőség, interaktív szolgáltatás kivitelezhető, amik például nagyban növelhetik oldaluk presztízsét. Ilyenek beépítésével hamar a konkurencia elé kerülhetünk.

Ne feledjük, oldalunk mindig gondozásra szorul. Bánjunk vele a kellő tisztelettel és odafigyeléssel!

 
Honlapkészítés
 
Lépjen kapcsolatba velünk

Név:

E-mail cím:

Telefon:

Üzenet:

Ellenőrző kód:

Ellenőrző kód

 
Bejelentkezés
 
 
 

© blueportal.hu

xhtml xhtml