Honlapkészítés mint hosszútávú befektetés

A weboldal egy hosszú távú befektetés, minden alkalmazási területen.

Ne számítsunk gyors profitra 1 hét után


Mivel a weboldal is olyan, mint a jó bor: idővel érik. Mind a felvitt írásoknak, termékeknek, brosúráknak idő kell amíg megjelennek keresőkben és amíg a potenciális ügyfeleink megtalálják a számukra fontos információkat.

Hibás az a gondolatmenet, mely azt mondja, hogy:

"Na itt egy új termék, felteszem a honlapomra és már tódulnak is a vevők."


De amennyiben ezt szeretnénk, abban az esetben külön tenni kell érte: ezekről az eljárásokról az Online Marketing részben olvashat többet.

Természetesen létezik több út is a bevétel megszerzéséhez az interneten keresztül pl.: a reklámbevételek és egyéb alternatív hirdetési formák értékesítése.
Itt sem érdemes rövidtávú megtérülésre számítani, sőt ilyen esetekben sokszor jóval nehezebb dolgunk van, mint ha konkrét terméket vagy szolgáltatást szeretnénk értékesíteni. Ebben az esetben két dolog számít: a látogatottság és a látogatók összetétele.

Az első tényező, mármint a látogatók száma az oldalunkon található anyag nagyságával egyenesen arányos. Természetesen itt is kicsiben kell kezdeni, legyen egy induló alapanyag melyet az idő múlásával folyamatosan bővítünk.

A második tényezőt, a látogatók összetételét az felvitt anyagok témája és szövegezése határozza meg. Annál értékesebb a hirdetési felületünk, minél jobban körbejárunk egy adott témát cikkeinkkel, mert csak olyan netezők fogják látogatni az oldalunkat, akik a hirdetők számára fontosak.

Persze itt is él a nagy számok törvénye. Lehet arra is alapozni, hogy sok látogatóból biztos akad pár, akit érdekel a hirdető által megjelentetni kívánt téma. Szinte minden egyes nagyobb portál erre alapoz, így tehát nem ritka hogy napi 100-200 új cikk kerül fel oldalaikra. Ez a szám elrettentő, de nem kell megijedni, itt is igaz az örök mondás: lassú víz, partot mos!

Nagyon sok járható út van, de fontos hogy már tervezésnél eldöntsük, melyiket szeretnénk választani (Itt is nagy segítségünkre lehetnek tanácsadók, konzulensek), de ha ez mégsem sikerülne, ne féljünk váltani és ne feledjük: legyünk türelmesek, mert ha folyamatosan gondozzuk oldalainkat, az idő nekünk fog dolgozni!

 
Honlapkészítés
 
Lépjen kapcsolatba velünk

Név:

E-mail cím:

Telefon:

Üzenet:

Ellenőrző kód:

Ellenőrző kód

 
Bejelentkezés
 
 
 

© blueportal.hu

xhtml xhtml