Honlapkészítés - Főoldal tervezése - Landing page

A menüpont neve nem feltétlenül pontos. A főoldal megnevezés arra az oldalra utal, melyikre megérkezik a felhasználó a kattintás, vagy oldalunk címének beírása után. Ez nem feltétlenül egy oldalt jelent, de erről a későbbiekben bővebben beszélünk.

Ezt az oldalt ha meglátja valaki, egyből véleményt formál. Itt dönti el a felhasználó, hogy marad-e és kíváncsi-e a többi oldalra, vagy inkább bezárja oldalunkat és inkább mást választ. Ezen miatt a tényezők miatt fontos, hogy oldalunk megfogóan legyen kivitelezve, megkapó legyen, fontos információkat kell tartalmaznia mindenki számára.

konverziós ráta: hány látogatóból hány lesz a vásárló/megrendelő

Azt, hogy hány látogatóból, hány lesz az oldalunkon vásárló, konverziós rátának hívjuk. Ebben nagyon nagy szerepe van az érkezési oldalnak.

Ide érdemes helyezni az akciókat, melyeket meglátva mindenkiben megnő a vásárlási kedv. Ide érdemes tenni a céggel kapcsolatos híreket, melyek növelik a bizalmat cég iránt. Tehát érdemes nagy gondot fordítanunk a kivitelezésére. Szerencsére a modernebb oldalakon ez az oldal is adminisztrátori felületről módosítható, ha ilyen oldaldallal rendelkezünk nem szükséges közbenjárás a módosításhoz. Érdemes megvizsgálnunk a célcsoportot, hogy mik azok a tényezők melyek a legjobban befolyásolják Őket és ezekből szemezgetni a főoldalunkra.

Tipikus hiba, az hogy valaki a cégtörténetet, vagy egy általános leírást tesz a főlapra, mivel nincs más ötlete, vagy egyszerűen nem szeretne foglalkozni ezzel a kérdéssel. Ezzel csak az a probléma, hogy ez senkit nem érdekel, legalábbis ha valakit igen, akkor Ő hajlandó lesz a menüből is kibogarászni.
Mint az elején említettem, szintén a modernebb rendszereknél lehetőség nyílik rá, hogy különböző célcsoportoknak különböző érkezési oldalakt kreáljunk. Gondoljuk csak el, egy fürdőszoba szalon esetén teljesen más információkra kíváncsiak azok, akik a zuhanytálca, vagy a csempe szóra érkeznek!

Mint minden egyéb, ezen oldalak is rengeteg energiát emésztenek fel ezért ritkán alkalmazzák Őket. Viszont az szinte kötelező, hogy ha egy kampányt tervezünk, akkor annak legyen külön érkezési oldala, hiszen ebben az esetben teljesen konkrét céllal érdekeznek a látogatók hozzánk.

Amennyiben további kérdései vannak, esetleg kíváncsi lenne arra, hogy szerintünk mi lenne az ideális elrendezés: Írjon nekünk!

 
Honlapkészítés
 
Lépjen kapcsolatba velünk

Név:

E-mail cím:

Telefon:

Üzenet:

Ellenőrző kód:

Ellenőrző kód

 
Bejelentkezés
 
 
 

© blueportal.hu

xhtml xhtml