Online marketing - Bannerek elhelyezése / bannercsere

az internetes hirdetések egyik meghatározó eleme

A bannerek az interneten képpel, mozgóképpel, vagy éppen szöveggel ellátott linkek. Ugyanúgy cserélhetőek, mint az általános linkek, de formájukból adódóan csak limitált példányszámban lehet megjelentetni Őket az oldalakon.

Bannerelhelyezésnek van egy érdekes válfaja. Az internetes hirdetések felfutása után nem sokkal, a nagyobb oldalak észrevették, hogy nagyon sokan szeretnének náluk hirdetni és egy idő után, mikor kellő verseny alakult ki a hirdetők között, pénzt kértek az oldalon található helyekért. Minél nagyobb egy oldal látogatottsága -és egy jól pozícionált reklámnál az átkattintások száma is-, annál magasabb díjat kérnek a megjelenítésért. Szinte minden nagyobb portál rendelkezik hirdetési portfoliókkal, melyeket megtekinthetünk a médiaajánlatban, ami általában az oldalak alján található.

Ezek a hirdetések elhelyezése a pár ezer forintos tételektől egészen a több milliós kampányokig terjedhetnek.

Természetesen ezek a szélsőségek. Amennyiben szeretnénk mi is banneres kampányt indítani próbáljunk meg kiválasztani az olyan portálokat mely köré abban a témakörben csoportosulnak a felhasználók, amit mi eladni szeretnénk. Például felni áruházunkat, nagy sikerrel reklámozhatjuk egy autókkal foglalkozó oldalon.

Emellett érdemes még ajánlatkérés előtt megtekinteni az oldalra látogatók összetételét. Ez szintén a médiaajánlat címszó alatt láthatjuk diagramok formájában. Logikusan egy 20-40 éves korig terjedő látogatóbázissal ellátott oldalon tartozódók vásárlóereje nagyobb mintha 10-15 éveseknek reklámoznánk.
De ehhez is mint oly sok mindenhez tapasztalat kell, főleg egy nagyobb volumenű kampány kivitelezésénél.
Kérje szakértőink javaslatát!

 
Online marketing
 
Lépjen kapcsolatba velünk

Név:

E-mail cím:

Telefon:

Üzenet:

Ellenőrző kód:

Ellenőrző kód

 
Bejelentkezés
 
 
 

© blueportal.hu

xhtml xhtml